çizgi film izle, Çizgi Film, Çizgi Film Oyunları, Türkiyenin Çizgi Film Clubu
çizgi film izle, çizgi film



Barbie Rapunzel Masalinda
1096 oyda Puan: 4.4
  • Currently 4.36/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oyunun Kralı
Video yüklenirken bekleyiniz.Videonun yüklenmesi bağlantı hızınıza göre değişiklik gösterebilir.
Oyunun Kralı




Açıklama
: Barbie bu çizgi filmde rapunzelin masalındadır güzel kız barbi maceraları devam ediyor keyifli izlemeler
Kategori
Barbie
İzlenme
: 146415
Süre
: 41:00
Etiketler


1.
ceyda
  (26.11.2010 19:52)
ya açanlar nasıl açıyo birisi anlatsın da bizde görelimmmm Sinirli Sinirli

2.
Damla Ülker
  (26.11.2010 18:58)
kim açtıysa bana da söyliye bilirmi bakın şimdi pazartesi günü saat18 burda buluşalım birbirimize yazalım ben kaçtım Komik Komik Komik Komik (L) (l)

3.
fatmanur kaya
  (19.11.2010 12:38)
bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmnharikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaançok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllln Kahkaha Siritma Saskin Masum Tebessm Komik Utanga Utanga Utanga Utanga Utanga Utanga Utanga Utanga Utanga

4.
aylin simge
  (18.11.2010 12:58)
nie açılmıo bu ya Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli

5.
stella enchantix
  (17.11.2010 19:09)
Ben bunun yarısını izlemiştim ama birdaha izlemek istiyorum fakat,aaaaçççııılllmmmıııyyyoorrrr Dusunceli ama benim en çok hoşuma giden barbie filmi "barbie moda masalı,barbie deniz kızı masalı" çok güzeldi

6.
hilal
  (15.11.2010 23:50)
bazıları filmi iyi anlamamış galiba ve o yuzden salak salak yorumar yapıolar :pn

7.
melisa uçarer
  (15.11.2010 20:56)
niye açılmıyoooooooooooooooooooo izlemeyi çok istiyorum Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli zgn zgn zgn zgn :'( :'( :'( Utanga Utanga Utanga Dusunceli Dusunceli Dusunceli

8.
ömer karataş
  (14.11.2010 18:40)
açıldı. izledim çok güzeldi.nen az 1000nen çok 50000.

9.
ceren hızlıtürk
  (07.11.2010 17:45)
yaa of of of neden açılmıooooo Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli

10.
irem
  (01.11.2010 15:56)
niye açılmıyo Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli :'( :'( Komik Komik Komik Saskin Saskin Saskin

11.
leyla yaroglu
  (30.10.2010 21:30)
açılmıyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli

12.
rumeysa koçak
  (26.10.2010 17:25)
bb v suvfbbxx Komik

13.
runise
  (17.10.2010 17:47)
:'( :'( :'( :'( Sinirli Sinirli Ac Utanga Utanga neden açimıyoo anlamadım :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

14.
sude kuzu
  (15.10.2010 22:43)
yaaaaaaaaa süüüüüüüüppppppppppperrrrrrrrrrrrrr çokk kommiikkkkkkkk nnn Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin Saskin n Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha nnnnnn

15.
nazımbaydaroğlu
  (15.10.2010 20:47)
hadi Sinirli açıl

16.
sudenur
  (15.10.2010 08:55)
COOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL (07.02.2010 20:45)nsüpper bir çizgiflim yaa harika birşey herkeze izlemelerini tavsiye ederiim bunu kim hazırladıysa çook TEŞEKKÜRLER EDERİM.... (17.05.2010 15:45)nçok güzellll : sebetinm vallah ya ben de n :'( Utanga Utanga

17.
BARBEİ
  (10.10.2010 16:08)
barbienin ayrıntılı bilgi gamese basın oyun oynayın Tebessm Tebessm Tebessm Komik Komik Komik zgn Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha Saskin Saskin Siritma Siritma Siritma

18.
aaaa
  (09.10.2010 20:42)
sabir haryanınm barbi boyle devam el açilma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli

19.
yaa uff yaa neden açılmıo
  (09.10.2010 17:00)
Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli şimdi bişey dicem var ya

20.
seda
  (02.10.2010 15:27)
Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli bune ne la acilmio etmyo ama herkez harika dio Ac Ac Ac Sinirli Sinirli Sinirli Kahkaha Kahkaha Kahkaha Kahkaha

21.
tuğçe
  (25.09.2010 13:47)
yaaa açılmıyoo

22.
bilgenurkoçak
  (17.09.2010 16:39)
acılmıoooooooooooooooooooooooooooooo Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli Dusunceli :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

23.
svcn
  (15.09.2010 18:04)
Açılmıooooooooooooooooooooo Sinirli@@@ Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli

24.
merve demirci
  (13.09.2010 08:50)
@: Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Saskin Siritma Utanga :'( Utanga Ac Dusunceli Tebessm Tebessm Tebessm zgn Masum :'( Utanga Utanga Komik

25.
Esme
  (09.09.2010 14:08)
bkkkjkkkll.

26.
Rosalie
  (09.09.2010 14:05)
Çok doğru açıl mıyo düzeltsenize kardeşim !!!!! Sinirli Sinirli

27.
melike çelik
  (04.09.2010 16:01)
açılmıyoooooooooooooooooooooooooooo Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Dusunceli

28.
tuğçe
  (27.08.2010 18:38)
bende çok beğenirim barbie yi tüm cd leri bn de var ama bide bu sitede çıksa çıkmıyo siz nasıl izlediniz cevap bekliyorum Tebessm

29.
babie
  (23.08.2010 16:23)
Saskin Saskin Saskin Kahkaha Kahkaha Kahkaha Siritma Siritma Siritma Komik Komik Komik bu film harika :'(

30.
yelda kişin
  (19.08.2010 11:28)
süper bir çizgi film Saskin

31.
ceren
  (10.08.2010 09:48)
ben barbie yim Kahkaha Kahkaha

32.
kubra
  (04.08.2010 18:37)
bence babie çok güzel yeğenlerimde seviyor onu izliyoruz Saskin Saskin Kahkaha Tebessm Komik zgn Siritma

33.
GÜLCE YILMAZ
  (02.08.2010 16:34)
SİZ NEYE GÜZEL DİYOSUNUZ AÇILMIYOOOOOOOOOOOOOO Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli Sinirli

34.
rraappuunnzzeell
  (31.07.2010 13:16)
mallar çalışmıooooooooooooooooooo Sinirli

35.
layla
  (27.07.2010 18:11)
bu site süper Tebessm

36.
SEVDA
  (06.07.2010 14:33)
BEN cok beğendim çok guzel filim hazırlamışlar bence superrr bi film be cok beğendibaşkalarınında izlemesini beklerim ve bu filmi hazırlayana ve ona yardım edenlere tebrik edrim... Tebessm Komik Masum Saskin Tebessm Tebessm Komik Komik Masum Masum Saskin Saskin Komik Komik Tebessm Masum Masum Saskin Saskin

37.
SiBeL
  (29.06.2010 15:33)
bokum gibiydi ne bu yaa tam bi rezalet sıçsam daha iyi bi film olurdu belasını yaaaaa Siritma Masum

38.
esma nisda
  (21.06.2010 18:41)
ben sizin şeylerininziz çok sebetinm vallah ya ben de Kahkaha Siritma zgn Sinirli Masum Saskin Komik Utanga :'( Dusunceli Ac Tebessm Tebessm Komik zgn Siritma Kahkaha Kahkaha Kahkaha Sinirli Sinirli Sinirli Utanga Utanga Utanga Ac Ac Dusunceli Dusunceli :'( :'( Masum Saskin

39.
rapunzel
  (13.06.2010 13:22)
çok güzeldi bencede

40.
ayşe
  (11.06.2010 15:27)
bence çok ireç bir flim hiç bu kadar kötü flim izlemedim Ac

41.
DERYA TECER
  (21.05.2010 21:38)
ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK GÜZELLLLLL

42.
irem kara
  (17.05.2010 15:45)
çok güzellll : Komik Komik Komik Komik

43.
utku erdemay
  (07.04.2010 15:43)
error veriorr....

44.
sedef
  (07.02.2010 20:45)
süpper bir çizgiflim yaa harika birşey herkeze izlemelerini tavsiye ederiim bunu kim hazırladıysa çook TEŞEKKÜRLER EDERİM.... Saskin Saskin Tebessm

45.
asmin cicek
  (07.02.2010 20:12)
cok guzel bir cizgi film herkese izlemeleri icin tavsiye ederim Siritma

46.
asmin cicek
  (07.02.2010 19:28)
cok guzel bir cizgi film herkeze izlemeleri icin tavsiye ederim Siritma

47.
ayşe özyılmazer
  (06.02.2010 12:33)
çocukluk yıllarıma geri döndüm Kahkaha Kahkaha Ac Ac Masum Tebessm :'( :'( :'(

48.
runise
  (28.01.2010 20:46)
esaşu vimayga love you emayisoşima kemuya tisamo amago love

49.
AYŞE KIYMAZ
  (24.01.2010 13:03)
bence çok güzel Saskin

50.
ece
  (24.01.2010 10:37)
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



Yorum Yap







Gülücükler...

_


Benzer Çizgi Filmler